Torsdag & fredag!

Tordags: Gick till stan med Jennifer & Filippa. Vi tog en fika och prövade barnkläder, haha det var skit kul! För vi blev ju sååå snygga... Senare drog vi tre på bio och såg Mammas Pojkar. (Filippa gullungen bjöd mig!!♥) Filmen var väl inte så jätte bra men den var rolig iallafall haha "din jävla kladdkaka!" Efter filmen drog jag och Filippan till solariumet och blev kräftor! ;)

Fredags (idag): Jag och Isabell drog hem till henne och hämtade grejer efter skolan, sen åkte vi hem till mig för att fixa oss och sedan drog vi vidare till Rhodos för att möta upp alla de andra tjejerna och käka middag. När vi hade ätit upp så åkte vi vidare till Alma och hade skit kul där, rökte vattenpipa och sånt! Just nu ligger jag i sängen och väntar mest till imorgon. Eller juste klockan är över tolv så jag är 18 barre nu!!!!