2014

Beskriv året med tre ord.
Studenten, kul och nytt 

Bästa köpet?
Helt klart mina Nike Air Force Mid 1

Vilka låtar kommer påminna dig om 2014?
Cheerleader, Younger, Bad, Wasted, Stay High(favoritlåten)

Vem har du umgåtts med mest?

Måste vara Robert 

Har du haft ett förhållande under 2014?
Yes, med världens bästa kille

Vart reste du under 2014?
Resten inte någonstans, kom inte längre än till Värmland. Men hinner vara i London en dag detta år haha! 

Vad var din största tabbe 2014?

Att jag brydde mig om människor som inte brydde sig om mig alls. 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Att jag tog studenten. Det roligaste i mitt liv!

Har du blivit bättre på något?
Jag har blivit bättre på att kontrollera mina känslor och äta bättre.

Vad var extra dåligt med året?
Sommaren. Förväntade mig en så jäkla rolig sommar men fick ett helvete istället. Antar att det är därför min syn på sommaren har förändrats. Man ska aldrig ha höga förhoppningar

Vad var extra bra?
Att jag insåg vilka som är mina äkta vänner

Lärde du känna några nya människor?
Ja!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Jobbade på Clarion, tog studenten och åkte till Gröna Lund med min pojkvän. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag vann en Michael Kors väska och gick på balen med Robert!
Största framgång på det privata planet?
Att jag har taggat ner på att överreagera och ha för mycket känslor för något/någon.

Vem saknade du?

Alla som känner mig vet vem.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Jag ska bli ännu bättre när det gäller känslor, ha mycket mer kul och åka på resor

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Ja hoppas det, om inte bättre

Vad kommer du sakna från 2014?
Studenten

Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt utomlands

Vad spenderade du mest pengar på?

Nöjen

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Har nästan inga planer. Kommer inviga året med Sara i London och sedan hoppas jag på att jag och Robert åker utomlands i sommar.