Michael Kors

Jag är en sån där människa som aldrig har tur och aldrig vinner något. Men igår blev det en stor vändning för mig. För hörreni jag vann en Michael Kors-väska! I can't believe it!
Det var såhär att jag såg att några av de jag följer på Instagram började dela en bild på en MK-väska. Undrade direkt vad det var för något, eftersom att så många hade delat. Så jag kikade in på Lavas hemsida (de som hade tävlingen) och följde instruktionerna för att delta i tävlingen. Jag tänkte väl mest att " jag gör detta för skojskull, kommer ändå inte vinna, skitsamma". 
 
MEN jag vann! Igår när jag var på gymmet och gymmade med Robert så fick jag ett meddelande från Lava om att jag hade vunnit väskan och jag kunde knappt tro mina ögon. Trodde dom lurade mig. Helt galet ju. Anyway så var jag och hämtade väskan idag så den står nu här bredvid mig, som en liten bebis. Är hur kär som helst i den.♥
 
Min dag idag har annars vart riktigt bra. Efter skolan kilade jag över till Sara och hade det mysigt framför film med henne. Helgen har däremot också vart riktigt bra. Utgång i fredags, myskvällar och gym med Robbson resten av helgen osv.