Några fina dagar

Gud vilka bra dagar jag har haft det de senaste dagarna. Har firat Beppe med mina kära klasskamrater, grillat ute i Oxelösund, haft myskväll med pojkvännen och även bott på hotell i Stockholm med honom.
 
Lördagmorgon tog vi bussen upp till Stockholm. Vi gick runt lite på stan sedan checkade vi in på hotellet, lämnde packningen och fortsatte shopping rundan. Vi avslutade dagen med middag på Kungshallen och sedan lite mys på rummet framför filmen The Town. Idag har vi endast gått runt i Stockholm och shoppat lite mer. Har haft en så sjukt mysig helg med mitt hjärta. Kan verkligen inte sluta tacka honom för allt han gör för mig. Så otroligt fin kille! 
 
Förresten så rekomenderar jag hotell HTL Kungsgatan som vi bodde på! Det var heeelt nyöppnat. Öppnade den 2maj. Rummet var sjukt mysigt även om det var lite litet, men det var perfekt för oss två. Annars var allt bara så himla bra haha. Nära till stan också!