My first time

First tweet?: Så långt som jag kan komma är det "tequila jao" hahaa. Hade tequila-kväll med Robert och hans kommpisar. Roligaste kvällen i mitt liv tror jag

First Facebook profile pic?: Är en sån där tråkig människa som alltid ska radera saker så jag har ingen aning faktiskt. 

What was your first alcoholic drink?: Haha måste vart vin, ni vet, 3 apor 

What was your first job?: Jobbade på ett galleri, dock var det bara i 3 veckor.

Who was the first person to text you today? Josephine 

Who is the first person you thought of this morning?: Oj det minns jag knappt. Måste vart typ Sara, eftersom att jag blev chockad över att jag vaknade bredvid henne! 

Who was your first grade teacher? Anna tror jag hon hette

Where did you go on your first ride on an airplane? Antingen var det till London eller Paris, och det var när jag var drygt åtta/nio år.

Who was your first best friend & do you still talk? Evelina heter hon, vi var skit bra vänner när vi gick i lågstadiet och mellanstadiet. Dock bytte hon skola så vi tappade kontakten. Men ibland när vi möter varandra så pratar vi/hälsar på varandra. Inget mer med det :)

Where was your first sleep over? Haha tror det var hos Robin när han hade pyjamasparty

What was the first thing you did this morning? Gick på toa

What was the first concert you ever went to? Lordi :/ med min familj på Mickes sida. Hatar rock men vad hade jag för val

First broken bone? Aldrig brutit nått

First piercing? Öronen om det räknas? Annars naveln

First movie you remember seeing? Tarzan

If you had one wish, what would it be? att cancer inte fanns. Många av mina vänner skulle ha hela familjer då. Jag hade haft en frisk morfar osv... Folk hade vart lyckligare

What was the first sport you were involved in? Är ballett en sport? Isf det

What is the first thing you do when you get home? Tar bort mitt smink, så himla äckligt med smink