En hatt

Är så otroligt tacksam över att jag har hamnat i den klassen som jag hamnat i och funnit mina tre absoluta favoriter. Elin, Elin och Emelie. Min skolgång är så otroligt rolig tack vare dom. I början tyckte jag det var jobbigt. Men det gör jag alltid. Dock är det inte alls konstigt medtanke på hur jag blivit behandlad förr. Liksom under hela mellanstadiet var jag hos rektorn för att min kompis var en mobbare och jag var en medmobbare för jag bara kollade på. I 6an blev jag mobbad själv och även hotad. Det var nog den hemskaste tiden i mitt liv i skolan... När jag började högstadiet fick jag massor med nya vänner och umgicks med två olika gäng tills vi alla i gängen började bråka och splittrades. 9an var den bästa tiden. Då hade jag inga bekymmer alls. Förutom att höja mina betyg. Sedan började jag på gymnasiet. Min absolut allra bästa vän lämnade mig precis när min depression startade. Hon är nog den finaste vännen jag någonsin haft i mitt liv och jag saknar henne än idag. Blir ledsen av att inte ha henne i mitt liv. Sen var det sjukt mycket drama jämt på gymnasiet ända fram tills vi skulle ta studenten. Mådde så dåligt att jag knappt ville gå till skolan. Dock var det sista året väldigt kul.
 
Så ja jag har väl vart med om mycket och litar verkligen inte på folk för femöre. Men just nu trivs jag så sjukt mycket. Jag nästan längtar till skolan ibland för att jag saknar tjejerna. Det är inget drama, inget skitsnack, inga bekymmer alls. Så otroligt skönt ju! ♥
 
Anyway så har jag knallat runt på stan idag med Isabelle. Fick med mig hem en hatt, en väska och en tröja. Riktigt nöjd är jag. Nu vill jag ha vår så jag kan börja använda allting! Är dock lite ledsen för snart åker Isabelle till England och lämnar mig i drygt ett år. Kommer kännas så otroligt tomt utan henne.... :(
 
Just nu väntar jag iaf på att Bobban ska komma och hämta mig. Vi ska nämligen köpa pizza. ÅÅÅÅÅH så gott det ska bli och skönt att få koppla av i hans famn och gosa.
 
#1 / / Elin:

Gullegumman! Ja, tjafs kan man va utan!! ❤️❤️