Tower bridge

// Turist bild från London med mamma - Tower Brigde//
 
Näe usch vad jag mår konstigt. Kände redan imorse när jag vaknade att något var fel. Vet inte om det är för att jag är trött eller om jag börjar bli sjuk. Ont som tusan gör det när jag dricker och bihålerna värker. Blööö. Vi började i alla fall med en ny kurs idag som heter marnkad -och kommunikationskunskap. Det lutar väldigt mycket åt marknadsföringshållet så redan idag har vi fått två rätt stora uppgifter som ska redovisas. Detta är en kurs som jag verkligen ser framemot för det är så himla bra att kunna när man ska ut i arbetslivet sen. Så jag hoppas det kommer gå bra för mig!
 
Direkt när jag kom hem från skolan idag isolerade jag mig på mitt rum. Började söka runt lite på tips till uppgiften vi fick idag. Har väll mina idéer. Sen la jag mig i sängen och somnade. Nu blev jag precis väckt och kände att ett blogginlägg skulle kunna publiceras nu. Så jag ska väll skriva klart detta och sedan gå och lägga mig igen, så trött som jag är. Imorgon ska jag troligtvis träffa Lisa men både hon och jag har lite ärenden på stan som måste fixas innan vi ska träffas så vi får helt enkelt se hur det blir med den biten. Saknar henne otroligt mycket i alla fall♥