Alltså har haft det så himla underbart de här senaste dagarna. Fredag till lördag spenderades i Norrköping med lite folk. Jag och Frida hade det iallafall riktigt jävla bra tillsammans. Oslagbara. Vet inte hur jag ska tacka dig för allt min vackra vän! Lördagen var exakt lika underbar. Blev kidnappad av Robert ända  till Arnö där han hade fixat fram massa godis, tänt ljus och tatt upp ett bubbelbad. Hur mysigt som helst. Efter badet åkte vi hem till honom där han hade lagat världens godaste mat helt själv. Är så otroligt stolt över honom. Dock var inte överraskningarna slut där utan vi drog sedan vidare till bion. Det blev filmen "unbroken". Riktigt bra film! Imorse fick jag frukost på sängen också. Är så otroligt tacksam för allting Robert. Du är riktigt fin och jag älskar dig. 
 
Sist men inte minst ska jag snart hoppa på bussen hem till Lisa. Där ska vi fira mig och öppna varandras julklappar. Är otroligt taggad och vi ska även laga mat tillsammans. Sååå jävla mysigt! Imorgon är det min dag kära människor.