Familjekväll eller utgång...?

// Bild från förra helgens utgång med mina favoriter //
 
Mina senaste dagar har spenderats med Filippa, Josephine och Sara. Dock inte alla tre på samma gång utan olika dagar. Mår så himla bra utav dom tjejerna! När jag och Filippa gick på stan i onsdags fick jag med mig en t-shirt och en jättefin kjol hem för endast 44:- sammanlagt. Vilket kap va? Sen så har jag solat solarium två gånger denna vecka men inte blivit brunare. Tror ärligt att jag har tappat mitt pigment?! Eller så behöver jag riktig sol.
 
Ikväll blir det antingen familjekväll med mamma och Adrian eller så blir det utgång med Lisa och Karro. Har inte riktigt bestämt mig hur det blir än. Men nu ska jag iallafall äta en billys och fortsätta se på 90210.
#1 / / Elin:

Jäklar vilket klädkap! Hoppas du mår bra vännen! 😊

#2 / / Elin:

Jäklar vilket klädkap! Hoppas du mår bra vännen! 😊

Svar: Håller med! Ja det är bättre min finaaste
jenniferlmw.blo.gg