Taggar inför helgen

Melliz och jag!
 
Wow, när i helvete ska min förkyldning släppa? Blir sjukare och sjukare för varje dag som går och snart är det dags att börja fira mig. Eller ja det börjar redan imorgon! För imorgon efter skolan har Frida bokat hotell till oss i Norrköping som vi ska sova på över en natt, vilket betyder att vi ska hitta på massa roligheter. På lördag ska Robert fira mig, riktigt spännande vad han har planerat och på söndag ska jag och Lisa fira mig samt öppna varandras julklappar. Sååå mysig helg! Är så sjukt tacksam för alla de vänner jag har. Speciellt för lilla Frida som till och med bokat hotell och massa till oss. Hur gulligt är inte det! 
 
Nu hoppas jag bara att min förkyldning läggs ner fram till ikväll. Ska dricka massa té och hålla mig inomhus hela dagen idag med hopp om att allt ska bli bättre. 
 
Och på måndag är det min födelsedag!!!!
#1 / / Anonym:

Love you! /fridis