Bomb

Okej är typ i chocktillstånd just nu. Efter skolan skulle jag egentligen hem till Sara. Jag skulle bara äta något snabbt och titta igenom mitt plugg litegrann sen skulle jag knalla vidare till henne. Tills jag såg att det stod på hela twitter att en bomb hade exploderats i en lägenhet. Självklart var det lägenheten ovanför Sara och jag fick panik och ringde henne fort som tusan. Dock blev inte hon skadad SOM TUR ÄR (!!!!) men två andra i lägenheten ovan dog. Usch vad hemskt! Så istället har jag suttit och pluggat hela långa dan. Vi började även med en ny kurs idag. Verkar inte riktigt min grej eftersom att man "måste" vara kreativ och jag absolut inte gillar att rita osånt. Men allt annat är ju dökul! 
 
Imorgon ska jag faktiskt på arbetsintervju. Jag är inte så jättenervös. Är mer nervös över att jag ska gå fel? Hon förklarade en väldigt konstig beskrivning på vart jag skulle gå och jag är så snurrig av mig att jag knappt kommer ihåg första ordet hon sa. Men förhoppningsvis så hittar jag. Utöver det så ska jag endast plugga hela dagen lång och även städa mitt rum.