26 november

 
Hejsan allihopa! 
 
Vet att det var ett tag sen som jag uppdaterade något här. Skrev faktiskt ett jättelångt inägg igår men jag ångrade mig och raderade allt. I det inlägget hade jag skrivit väldigt mycket om mig själv och hur jag mår, eftersom att jag inte mår så bra, men sen tänkte jag att 'vafan ska folk jag inte känner ens läsa hur jag mår och vem fan bryr sig'. Det händer mycket i mitt liv just nu och jag vill helst av allt inte prata om det med någon. Inte ens med min pojkvän eller mina bästa vänner. Så do not even ask
 
Idag har vart en bra dag. Det började med att jag lunchade med Isabelle och Filippa på stan. Vilket var jättekul! Jag fick även med mig en gosemössa (bilden ovan) och lite julklappar. Sedan myste jag och mamma framför tvn plus att jag har pluggat litegrann. Imorgon ska jag troligtvis hälsa på hos Lisa. Världens finaste tjej♥ Jag behöver henne! 
 
Jaja vi får se när jag nästa gång bloggar :)