HEj

Haha denna pic. Vad ska man ens säga? Saknar HT11 
 
 
Det värsta som finns är att vara ensam hemma. Jag blir alltid rastlös och vet inte vad jag ska ta mig till. När jag annars blir rastlös så går jag alltid och pratar med mamma. Men vem fan ska jag prata med nu? Anyway så stannade jag hemma från skolan idag på grund av 2 saker. 
1) Jag måste hinna klart med en uppgift innan helgen och jag orkar inte plugga efter skolan för då vill man bara sova. Har alltid ont i huvudet eller något annat dåligt. 
2) Jag kan inte sova längre. Vaknar kanske 20 ggr per natt av att någon antingen tittar på mig eller puttar till mig. Så ligger alltid uppe och är livrädd. = Har ofta migrän när jag vaknar.
 
Annars så händer det inte ett piss i mitt liv. Pluggar dag in och dag ut. Sover när jag inte pluggar and so on. Just nu äter jag mat och tittar på How I Met Your Mother. Kände att jag behövde en liten paus från allt plugg. Funderar också på att gå till affären och köpa godis. Skulle sitta fint.