November

 
Det är redan november och jag vet knappt vad jag gör med mitt liv längre. Eller alltså jag umgås väldigt mycket med mina vänner, har vart på krogen två helger i rad nu och utöver det så pluggar jag. Dock känns det som att jag mest sitter i min säng och stirrar på serier. 
 
Idag har vart en riktig filisoferar-dag. Har tänkt igenom så himla mycket saker och kommit fram till rätt bra grejer. Sen så har jag även vart ute på en powerwalk utan power med Almin. Herregud, vi gick runt hela nyköping känns det som! Fick fan träningsvärk och tappade andan under vägen.... Men guud vad jag har saknat min absolut bästa killkompis. Blir så otroligt hel utav honom. 
 
Just nu ligger och smsar med Lisa. Våra konversationer är så otroligt underligga ibland. Anyway så ska jag nog ta och lägga mig. Är ju så där otroligt grym på att vända på dygnet och sover bort hela dagarna.