Arg

 
Elin var snäll och skjutsade hem mig efter skolan idag eftersom att hon jobbar precis i närheten av mitt hem. Dock slutade det med att två arga tjejer försökte välta en snöboll/snöhög för att hennes bil hade blivit instängd av en annan bil. Det fanns liksom bara två alternativ: Antingen köra sönder den andra bilen eller köra in i snöhögen. Ingen av alternativen fall oss i smaken så där stod vi som två idioter och sparkade på det där jävla isberget. Tillslut gick vi till ett litet hus och fick låna en spade, så situationen löste sig och den andra bilen fick en arg lapp ocn snöbollen av oss. 
 
Jag kanske egentligen inte har rätten till att öppna min mun om detta eftersom att jag inte ens har ett körkort men hur tänker människor när de parkerar ibland? Troligtvist är det jättesvårt och jag skulle väll antagligen vara en sån som alla hatar i trafiken. Men vissa människor verkar verkligen lata och bryr sig inte alls om folk i deras omgivning. Som den här bilen som hade stängt in Elins bil. Näe, fan vad sura vi blev iallafall OCH bråttom hade vi också! 
-
Idag i skolan hade vi ett test på hur mycket vi egentligen har lärt oss i kursen Webbproduktion. Det gick bra. Men jag hade velat ha lite mer tid till att fixa smådetaljer. Så petig som jag är. Nu hoppas jag bara på att jag får bra betyg i denna kurs, för alla andra kurser har gått så otroligt bra för mig! Jag är faktiskt stolt över mig själv nu när det gäller skolan om man jämför med gymnasiet och högstadiet.