Glass i stora lass

Hejsan hoppsan!
 
Sitter just nu i min säng med en skål glass bredvid mig. Känns som att jag har feber men tror att det mest beror på att jag sov i en halv timme förut och att mensen har tittat fram. JA men guuud så trevligt nu vet vi alla att lilla Jennifer har mens också, yammy. Näe men whata hell, alla kvinnor får det så shittensamma. Är ändå en sån människa som alltid måste nämna det någon gång inför mina vänner/familj, så kan väl nämna det här på bloggen med? Så vet vi alla varför jag har ett humör som en bebis. Hahah
 
Morgondagen är halv bokad. Det mesta hänger väll på Jossan. Dock förstörde jag våra planer men jaja. Hihihi. Först ska jag på möte klockan ett. And i hate it. Känner mig mest tvingad dit och vill typ spy av tanken. Sen får vi helt enkelt se vad som komma skall som sagt. Eftersom att min långhelg börjar på onsdag efter skolan så funderar jag på att fly från stan och bosätta mig hos pojken. Alltså åka till Linköping. Men det beror på hur mycket plugg han får. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen för jag svettas fan ihjäl 
 
#1 / / Elin:

Hoppas det där mystiska mötet går bra! Fasen vad gott med glass!!!! Extra gott kan jag tänka mig om du känner dig varm!

Svar: Egentligen är det inte något allvarligt möte. Utan ska till en kurator och prata om saker, antar att du kanske förstår om vad ;) Tycker bara det är så jobbigt eftersom jag vart där förr och inte tyckte om det. Men nu är det en ny människa jag ska prata med så vi får se.
Jaa glassen passade verkligen bra😘❤️
Jennifer

#2 / / Elin:

Ja, jag förstår! Jag vet hur jobbigt det är att gå till kurator/psykolog. Jag hatade det också, det är hemskt. Men i slutänden är det så jäklarns bra! Det hjälper mer än man tror, man börjar liksom bearbeta även själv och de pushar till gränsen ibland, men i efterhand är jag otroligt glad åt att jag gått. Du ska se att det kommer bli bra ❤️ jag är bra på att lyssna om du vill prata om kuratorn nån dag oxå ;)

Svar: Absolut, bästa du! ❤️
Jennifer