Svart Diamant

 
Idag har vart en riktig latdag. Blev självklart väckt utav Robert imorse med massa pussar och en smoothie. Sedan åkte vi runt hela Nyköping och gav ut CV:n till olika arbetsplatser. Egentligen skulle vi bowla med min lillebror men han mådde inte så bra så vi gjorde annat istället. Vi hann även prata mycket om vad som kommer hända mellan oss om något år. Självklart pratar vi om att flytta ihop när jag är klar med min utbildning här i Nyköping, men om vi inte skulle vara tillsammans då så funderar jag starkt på att åka till Cypern och jobba i ett halv år där och sedan leta fast jobb i någon stad där jag känner att jag kan skapa mig ett hem som jag sedan kan skapa min egna lilla familj i. Vet att det är tidigt att tänka på familj och bebisar. Men jag är så barnkär att ibland flyger tankar iväg åt det hållet. Känns iallafall bra att ha någon grund att utgå ifrån och inte känna sig fast vid att ha en pojkvän. Man kan ju inte låsa sig efter honom utan man måste alltid ha en backup plan även om jag hjärtligt vill att det alltid ska vara han och jag! 
 
Har ni förresten hört Rorros nya album "Svart Diamant". Så himla kungligt. Sitter och lyssnar igenom det plus Drakes nya album 24/7. Ni som inte vet vem Rorro är så är det väl Nyköpings stolthet inom rapp. Och ni har verkligen missat något grymt i musikvärlden om ni inte hört henne!