Hemma från London

Sitter och skriver lite med Josephine om hennes student. Är typ övertaggad även om jag redan har tagit studenten. Men jag vet att hon kommer ha det bäst och jag hoppas hon blir lika lycklig som jag var på min student. Jag minns känslorna i hela kroppen, lyckan. Jag festade i exakt ett dygn och var så himla stolt över det. Och att åka flak, ohgooood vad kul det var!!!!! Tror jag även vet vad jag ska ha på mig på hennes mottagning. Meeen kanske hittar något annant. JAaa men ni hör!! Jag är övertaggad hahaha!
 
Anyway så har bloggen legat åt sidan lite eftersom att de tre senaste dagarna har jag vart med mamma i London. Hon fyllde 50 år i onsdags och London-resan var som en present från mig. Vi har iallafall haft det svinbra och jag shoppadeloss totalt! 
 
Min kväll ikväll ska spenderas med Robert. Har saknat honom så himla mycket. Vi ska laga lite middag tillsammans och dricka vin. Underbart mysigt. ♥
 
#1 / / Elin:

Vad härligt! Ha det så mysigt!

#2 / / Elin:

Vad härligt! Ha det så mysigt!

Svar: Tack och detsamma!
jenniferlmw.blo.gg

#3 / / Josephine Lidevad:

Gulle dig!! Love u

Svar: love uuuu
jenniferlmw.blo.gg

#4 / / EMELIECATRINE:

JAG VILL OCKSÅ TILL LONDON OCH SHOPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fusk :)) hur var hotellet?

Svar: Men gulle!! Vi tar en sista minuten dit???!!!! ;) Det var helt okej! Förutom att det flög en nyckelpiga där inne och att spegeln satt snett och de andra gästerna sjöng i korridoren hahah! Annars var det helt okej. Finns väl bättre men äsch det är London vi snackar om, tror du fattar :* <3
jenniferlmw.blo.gg